Wednesday, April 8, 2009

salam sayang


alhamdulillah...selesai sudah wat blog yang serba ringkas ini...assalamualaikum kepada pengunjung-pengunjung blog ini..terutama sahabat-sahabat dari palong..apa khabar kawan2 semua ek..rindu pulak rasanya kepada anak-anak palong yang dah meningkat dewasa...hurmm....di kesempatan ini..aku nak mengucapkan tahniah kepada yang berjaya dalam kerjaya.,..dan tak lupa gak yang telah beberapa orang yang menamatkan zaman bujangnya...alhamdulillah...

so...tujuan blog ni aku wujudkan..bukan la untuk bersuka-suka sahaja..blog ini seumpama blog korang gak,,cuma aku kena jaga la passwordnya..hikhikhik...nak sampaikan berita boleh,,nak sumbang artikel boleh..nak siarkan gambar boleh..cuma emelkan shj kat aku..nnt aku siarkan secepat mungkit....ok la ek...masa tak mencukupi utk den nak terus bermonolog..kalau nak komen ,,leh tru komen ye di chatbox..dan arap jangan ada yang mengaibkan sesama kita ye,,agak kurang elok untuk seorg bloger...

akhir kalam..aku memohon maaf kepada sahabat2 sekalian..jika ade kesalahan yang jelas mahupun tak sedardah aku lakukan...aku insan yang lemah lag khilaf...tak salah kiranya aku meletak bebarapa gambar aktiviti2 kita sebelum ni...sekian...

artikel;farid...

0 comments:

Post a Comment

 
Design By iEn © 2008 - 2010 | Best Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox | Back To Top